A vásárlás menete
1. A termék kiválasztása
Lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheted. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
FONTOS! Ha fodrász vagy kereskedő vagy és szeretnél kedvezőbb árakon vásárolni, akkor a legfelső menüsorban megtalálod az ehhez szükséges teendőket.
2. A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Áruházunkban háromféleképpen tudsz vásárolni:
- már regisztrált vásárlóként (Miért érdemes regisztrálni?)
- új vásárlóként regisztrációval
- regisztráció nélkül
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy írd be a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataid, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címed. Szállítási címnél azt írd be ahova szeretnéd, hogy érkezzen a csomag, a számlázási címhez pedig azt a címet amire a számlát kéred.
3. A szállítási mód kiválasztása:
- Házhozszállítás:
Csomagod az MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Neked. 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarországon ingyenes! 5000 Ft-ig 1990 Ft, 5000-15.000 Ft vásárlás összeg között pedig 1490 Ft. - Személyes átvétel mintaboltunkban:
Beautymax Szaküzlet
Cím: 1171 Budapest, Pesti út 368. (Kucorgó Tér)
Telefonszám.: 061 257 8644
Nyitva tartás: H-P 7-18 óráig, hétvégén zárva - MPL csomagautomata:
Az ország több tucat pontján, városok forgalmas helyein korszerű csomagautomatákat helyezett ki a Magyar Posta. A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával máris hozzáférünk rendelésünkhöz. Ezenkívül napi 24 órában állnak rendelkezésünkre. A küldemények maximális tömege 20 kg. Az MPL csomag automatáknál csak bankkártyás fizetés lehetséges. 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes! - MPL posta pont:
Több mint 2600 postai PostaPontra, 260 Coop PostaPontra, 190 MOL PostaPontra kérheti csomagját országosan. A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart. Az MPL SMS-ben vagy e-mailben értesíti a küldemény érkezéséről. Csomagjához 5 vagy 10 munkanapos őrzési időt is választhat. A küldemények maximális tömege 20 kg. 15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!
Itt már fogod látni a várható szállítási költséget, melyet a szállítási mód kiválasztásával a rendszer automatikusan kiszámol és hozzá adja a rendelés végösszegéhez.
4. A fizetési mód kiválasztása:
- Bankkártyával: az MPL futárnál és az MPL csomagautomatáknál, néhány MPL posta ponton
- Készpénzzel: az MPL futárnál, a Beautymax Szaküzletben személyes átvétel esetén és néhány MPL posta ponton
A számlázási adatok kiválasztása:
Jelöld ki azt a számlázási címet, amelyre kéred a vásárlásról a számlát.
5. Összegzés:
Nézd át mégegyszer, hogy minden úgy legyen ahogy szeretnéd, ellenőrizd az adataid is és ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a rendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra. Ne felejtsd kipipálni az ASZF elfogadását.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt lesz látható, valamint az ASZF-ben, GYIK-ban és a Szállítás és fizetés menüpontban is megtalálhatóak. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlókat az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 7:00-11:00-ig zajlik. Ha 11:00-ig leadod rendelésed, másnap feladásra kerül, a várható megérkezésről pedig a futárszolgálat fog tájékoztatni! A gyakorlat azt mutatja, hogy a feladástól számított egy munkanapon belül megérkeznek a csomagok az ország egész területére.
A rendelés módosítása
Ha bármit szeretnél módosítani a rendelésedben azt a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt tedd. Utána már nincs lehetőséged javításra, változtatásra. Ha mégis előfordul probléma, jelezd nekünk telefonon (061 257 4299) vagy e-mail-en (info@besbeautyshop.hu)!
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. Ezután a futárszolgálattól is kapsz majd egyet a várható szállítási időpontról. Ha személyesen jössz a csomagodért akkor kérünk telefonálj (061 257 4299), hogy mikor érkezel.
Fizetés
A csomag átvételekor a megrendelés bruttó végösszegét kell kifizetni, amely tartalmazza az ÁFA-t és a szállítási költséget.
Ha Online Bankkártyás fizetést választottál, akkor átirányítunk a Barion Payment Zrt. biztonságos fizetési oldalára, ahol a kártyaadataid megadásával tudod kifizetni a rendelést. Bankkártyaadatai teljesen biztonságban vannak hozzánk nem jutnak el.
Ha a Bankkártyás fizetést választottad akkor kártyáddal tudsz fizetni a már megszokott módokon a futárnak vagy az automata termináljánál.
Ha a készpénzest akkor pedig készpénzzel a futárnak vagy az eladónak a mintaboltban.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása az MPL futárszolgálattal történik. A szállítás ideje a csomag feladását követően várhatóan 1 nap, de az érkezésről a futárszolgálat e-mail-es értesítést küld.
Ha a csomag sokat késik vagy nem érkezik meg, akkor az MPL futárszolgálatnál lehet tájékoztatást kapni. (Nem jött meg a csomagom, mit csináljak?)
Ha a futár nem talált a megadott címen az általa megadott időpontban, akkor ismét megkísérli majd a kézbesítést, erről is fogsz e-mail-es tájékoztatást kapni. Ha a kézbesítés sikertelen a csomagod visszaérkezik hozzánk.
Készlet információ, készlethiány
A termékek elérhetőségéről tájékoztatjuk vásárlóinkat. Ha a termék elérhető a Raktáron felirat szerepel mellette az áruházban. Ha nem akkor pedig az Előrendelhető vagy a Nincs készleten. Ha nincs raktáron, akkor a feldolgozási és szállítási idő megnövekszik. A várható kézbesítésről a termék elérhetőségéről tájékoztatni fogunk a megadott elérhetőségeid valamelyikén.
A vásárlástól való elállás
A megrendelt terméket lehetőséged van visszaküldeni a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül, viszont nagyon fontos, hogy csak és kizárólag az eredeti sértetlen csomagolásában, az összes tartozékkal, kiegészítővel, garanciális és egyéb okmányokkal tudjuk csak elfogadni. Sérült, hiányos vagy használt terméket nem áll módunkban visszavenni! A visszaküldés költsége Téged terhel.
Ha vissza szeretnél valamit küldeni, vagy cserélni, vagy bármilyen problémád van, mindenképp jelezd nekünk telefonon a +3612574299-es számon vagy e-mailen az info@besbeautyshop.hu címen. Írd meg nekünk mit és ha szeretnéd megindokolni akkor azt is, hogy miért szeretnél visszaküldeni, vagy mit mire szeretnél cseréni és csatold kitöltve és aláírva az Elállási nyilatkozatot. Írd meg az adataid is, hogy el tudjunk érni, illetve bankszámlaszámod, amire a visszatérítést szeretnéd kérni. Készpénzes visszafizetést sajnos nem tudunk teljesíteni. Ha megkaptuk a visszaküldött terméket és megfelel a visszavételi szabályoknak, akkor felvesszük Veled a kapcsolatot. (Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?)